Ubetinget kjærlighet.

Hva er det å være familie ? Er det å fortelle noen at du er for mye, du må oppfører deg slik vi vil.

Er ikke familie det å investere i hverandre, og akseptere hverandre, ikke prøve å endre andre fordi det føles mer behagelig ?

Jeg har aldri tvunget mine barn til å gjøre noe som helst, fordi det føles komfortabelt for meg. Utsette de for et ubehag jeg selv ikke vil føle på !!

 

Brene Brown sier det så fint.

 

Not In Arena Not Interested Brene Brown Daring Greatly Quote, Man ...

 

Grenser er det mest naturlige et menneske kan ha, å de mennesker som ikke aksepterer det, dine grenser, fortjener heller ikke å være en del av ditt liv.

En psykolog fortalte  meg en gang, de mennesker du har i livet ditt som er invitert inn i stua de, og hvis de begynner å knuser tingene dine, de tar du ut på gangen, om de fortsetter å knuse tingene dine, da kaster du dem ut på gata.

Dette gjelder spesielt for familie, blodet gir deg ingen  rett til å trå på andre familiemedlemmer Punktum !

Jorunn Andreassen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar